onsdag 24 november 2010

välkommen tillbaka emmi din sega bloggkamel!

TITTA JAG BLOGGAR!!!
idag var det snöstorm. jag och Mr.X fick vänta hur länge som helst på bussen. trist va? :(
titta på den här filuren ---------------------------------->läskig, säkert hur slemmig som helst. som emmi slemmi. fast ändå rysligt gullig.
nu ska jag gå ta en cigarett. och sen ska jag basta, och sen ska jag titta på true blood, och sen ska jag äta chips, och kakor, och glass, och kanske dricka kaffe, och sen ska jag sova.
Hoppas inte jag drömmer om filuren. i natt drömde jag förresten att jag var en panda-fadder och klättrade i bergen med djuret, men jag fick sån höjdskräck och höll på ramla ner hela tiden så det var ingen rolig dröm. *kastar tomater och buar*
godnatt! puss

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH du är så rolig, blogga mer, avlider. / mimi

    SvaraRadera