fredag 28 maj 2010

cönt

igår va en satans bra dag ganska. först jobbade jag, och sen lekte jag med elina. jag fick se hennes pjäs jag vill inte bliva stur. säkert skrivit fel, jävla ärt. sen utgång. men först en mysig fin dejt med elina, vi åt en jätte god pastasallad hon gjorde. vi hade en matchande outfitt, hon hade en paljett shorts som va blåa, och jag en guld paljett kjol... sen gick vi till humc och sen selma där värdens fulaste brud förföljde oss. sen tog vi stämpel och gick till humc igen. jag fattar inte varför jag måste bete mig som en taskig fitta. jag gick hem utan att säga farväl, och frossa järnet. sen skulle jag åka ner igen och träffa min pärla elina, MEN JOHANNES DIN JÄVLA RÖV FITTA började bråka med mig (cp) så jag blev bara arg och gick o la mig. stängde av ljud o vibration på mobben. när jag vaknade 05.00 hade jag 16 missade samtal och full sms inkorg. (poppis jag).kunde inte somna om och då ringde min favvo frida, glada jag :D. och vet ni vad som är eeeh ok normalt beteende en bakiz dag-----> tog kl 07 bussen till syrran för att leka med hennes kids. OFTA. har fått vara modell till då dem fotat sönder mitt bakis anlete som för övrigt börjar balla ur. jag ser mer o mer ut som ett rövhål (precis som storebror min). ikväll ska jag förhoppningsvis öla och börja bli snällare. mitt nyårslöfte ska vara att inte försvinna. förlåt elina. nu får du faktiskt vara arg på mig. ni ska få se jätte fina bilder om några dar från igår.
hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar