onsdag 26 maj 2010

days says days i rilly love days

morsning korsning!
idag följde jag med min gravida syster till barnmorske kontrollen, det va super spännande! dem lyssnade på bäbisen och den sa wowwowowowowowowow-sparkx2-wowowowowowowowwowoswishhhh osv. sen köpte vi (siz) ljuvlig frulle som vi åt på ballen (balkongen).
något jag börjat bli super nyfiken på är vilka som läser min blogg! har börjat få så roliga och intressanta anonyma kommentarer.
imorgon ska jag jobba, måste upp 5 WOOOOHOOOOO, och på lördag kommer frida!!! WOOOHOO på riktigt. super taggad kan knappt tänka på något annat. ska bli ZÅÅÅ ROLIGT. nu ska jag ta en powernap före days of our lives (min favorit serie).... he. hejdå puss. nej fan jag hann visst inte det börjar nu (days) HEJDÅ

2 kommentarer:

  1. Synd att du dricker så mycket, men man kan inte sluta om man inte vill. Du är fin som du är ändå. Du behöver inte den där skiten. Kanske om några år att du förstår det. /Seekret beundrare

    SvaraRadera