torsdag 27 maj 2010

olalaaa bjutiful görls

tjenixen! he. idag har jag jobbat och sovit (ja, i solen igen) och i soffan och drömmde skit läskiga mardrömmar :(. sen lurade jag mamma att jag skulle hamna i fängelse efter ett domstolsbeslut och hon sket på sig! hahaha huläriös. sen sa jag förlåt.
igår kväll träffade jag elina och vi delade på ett 6pack (oh yes i did anonym!) vi satt på bryggan och babblade massa roliga saker. det va en ganska gullig man som gav oss jordnötter och en papperkasse att slänga skräp i, men det va bara elina som nappade på hanns trevligheter (hehaha). sen gick vi hem :). imorrn ska vi leka och ha jätte kul och sen ska vi gå på gayklubb! kul va. jag är super taggad!
OCH SNART FÅR JAG TRÄFFA MIN FRIDA TRANVIK<3
nu ska ni få se 2 otroligt fula bilder vi tog i höstas. men jag måste säga att jag tycker jag tar första pris på den här!!!

-Kan ni tänka er att jag blivit tillfrågad om modelljobb på stan bland annat? nu lät det mycket sattsigare än vad det verkligen är men endå!! hahahhaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar