söndag 23 maj 2010

vet nån vart jag kan få en liten bäbis kyckling? som husdjur, inte föda

jag är en sån jävla fylleclown att jag borde börja på antabus eller skjutas. helst det sist nämnda. igår drack jag med johannes och dennis som jag skrev tidigare. sen kom jonathan, hade inte sett karl på år o dar! vi cyklade till humc där vi skulle fira johanna, medans de 2 andra bojsen drog till palle. självklart blev jag full, alldeles för över social, och stalkig som jag kan råka bli ibland (he) och sist men inte minst jobbig och lite tjuvaktig. (jag stjäl inte saker, absolut inte min kopp te, men en cykel ibland på lyran). HUR SOM HAVER gud vart är detta tråkiga blogginlägget på väg, skit samma jag orkar inte.

vet ni nyss bjöd min syster mig på pizza, jag tog en rhodos= färska tomater, fläskfilé (eeh aa visst att det va) peperoni, feta och lök. säkert nåt mer men jag minns inte... he. ja ost och tomatsås ofc men ni behöver inte dumma er. *thihihihihiiii*

GE MEJ ROLIG BLOGG INSPIRATION
iiiihihihiii im a horse hejdå puss

ps. idag på jobbet va jag så jävla bakis koffein fnittrig att så fort jag skulle städa ett rum va jag tvungen att gå ut och skratta ihjäl mig. det va inget personligt mot patienten allt va bara så himla roligt. det värsta va att min syster tvingade mig att gå in endå och tänka på döda bäbisar osv men det hjälpte inte. *stackars mig*

2 kommentarer:

  1. hahahaha, älskar dig så himla mycket!!!!! längtar ihjäl mig till nästa vecka. horhuset here i come. ps. jag har blivit kollektivets slampa... skitjobbigt att jag aldrig kan knulla diskret/inne på mitt rum

    /47an

    SvaraRadera
  2. Du har stora alkoholproblem. Katastrof varje gång du dricker. Vill du sluta upp utan polare på torken? Du förlorar ingenting på att lägga ned./En som inte vill se dig supa bort ditt liv

    SvaraRadera