torsdag 20 maj 2010

hej jag är inte död! jag lever mvh engla. nej fan vad taskigt jag tar tillbaka det där

Hej alla mina små kattungar! det var inte igår!!!! har faktiskt lite bloggångest och har massa roliga saker jag vill skriva om men jag orkar inte. något jag orkar är dock att berätta om vad jag gjorde igår! okej, dåååå kör vi he

  • blev uppraggad av en nyimporterad man som frågade om jag trodde på kärlek vid första ögonkastet. jag sa ja, och han sa att han inte gjorde det tills han såg mig...
  • ölade lite lätt med andy-bff-braten och erry i humc
  • gick på skiva, men blev dock utkastad när mitt tålamod brast vid baren och jag gick och serverade mig själv
  • träffade mikke på williams och blev bjuden på öl
  • försökte tydligen cykla hem vilket gick lika bra som en man i koma som ska skriva högskoleprovet (mina ben ser ut som invalid-smurf)

Idag har jag vart bakis och solat lite, har faktiskt hittat ett über gammalt minneskort jag trodde jag tappat bort med så fruktansvärt fula bilder att jag dog! ska lägga upp dem här strax. och lite andra bilder också där jag inte gör miner som togs idag! varsågod anonym! only 4 you!

1 kommentar:

  1. åh trodde aldrig du skulle skriva igen! jag saknar dig himla mycket min finaste tjej. puss /elina

    SvaraRadera