måndag 24 maj 2010

glossi glozziiiiiiiiIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIi!

fett värt att somna i solen och bränna hela jävla nyllet så man ser ut som en överstekt gris.
vet ni vad som får mig att bli självmordsbenägen? -JO! att jag har 3veckors tvätt och en månads odiskat porslin jag MÅSTE ta tag imorgon.
något som är lite roling är att jag börjar bli sjukt taggad på helgen! frida kommer hem på lördag= härj PLUS att jag är ledig så jag kommer kunna balla ur på riktigt. det som också är skit mega bra är att hela nästa vecka är bara fest. och något som är IIIIIIIIIK IIIIHIHIHII är att jag fyller 20! ska aldrig mer be nån annan handla mina bolaget begär. kanske. såååååå glader. OCH min syster frågade mig imorse om hon kunde få låna min vita silkes tunika. fattade inte alls vilken det var, och hon visade mig den nu. MIN ÄLSKADE VITA SILKES TUNKIKA JAG HELT GLÖMT OCH TAPPAT BORT. SÅ JÄVLA LYCKLIG. jag älskar den. ska aldrig ta av mig den. min finaste tröja. ska sy fast den på kroppen. hejdå. nu ska jag sova!! SKA JU FAKTISKT UPP KLOCKAN 04.00 OCH JOBBA. püzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar