söndag 21 februari 2010

bånjor!

MITT FÖRSTA BLOGGINLÄGG!!! Spännande. Vad tusan ska jag skriva då. Idétorka. Rolig blogg... tror jag ångrar redan att jag skaffat en. Jävla Johannes och Frida som tjatat!!!!!!!!!!!! Känner redan hur bloggångesten kommer krypandes. he. Hoppas denna blogg blir en riktigt succé! Så kan jag bli nominerad till årets nykomling, årets stjärna, årets donna, årets blogg geni osv på blogg-avårds-tillställningar. Det skulle väl vara något va!!!! Så, nu ska jag sluta och se hur inlägget ser ut. ADIOS SÅ LÄNGE! he... BTW ska jag säga som hejdi klum i prodject runway (stavning?!! he) aorewederchi efter avslutat inlägg? I DO THINK SO. he. HELSKOTTA nu har jag förgäves försökt ladda upp en rolig video åt alla mina ljuvliga läsare, men icke. det gick inte så bra.

Nu ska jag:
1. Räkna alla mina "he".
2. Äta mammas goda söndagsmiddag.
3. Gå städa ett jävla kontor som ger mig nästan värre ångest än ISS.
4. Sprida min blogg bättre än en könssjukdom i ett väldigt fattigt och litet land utan preventivmedel. opsi, för magstarkt?
Nej nu får jag fan ge mig.

Aorewederchi!

1 kommentar: