onsdag 24 februari 2010

mat och tajts

God eftermiddag bloggeeeeeen! (ja, du läste rätt, eftermiddag. den är faktiskt 12.15). brb ska bara hämta frukost. *max 40sek senare*. Hade inte så mycket tid så jag kraffsade fram ett paket "Choco Longs" typ choklad pinnar med krisp inuti. Muy rico! (=Mycket gott betyder det på spanska). Det är jätte fiffigt att bo ensam hemma för då kan man äta precis vad man vill, när man vill, jämt. Det som är ännu fiffigare är att jag är miljonär så jag kan äta precis hur mycket jag vill, av vad jag vill, och vilka märken jag vill. *håller fingrarna i kors bakom ryggen*. skämta, jag är ganska fattig egentligen... Men aja what ever, eftersom jag äter ganska regelbundet (he) så betyder det även att jag måste öka i vikt, eller hur? Det är ju endå det mest logiska. speciellt när jag har en liten battle med mig själv om att försöka töja ut magsäcken så mycket som möjligt varje gång jag äter. Så! Därför använder jag nästan alltid tajts. Tyget är väldigt stretchbart och därav no limits. Så här om dagen tänkte jag därför utöka min tajts garderob för lite variation. Och jag har tydligen i min shoppingdimma köpt ett par svarta tajts, (juste det heter ju leggings... he WHAT EVER) med orange och rosa rosor på, och massa gröna löv. om jag skämtar? -neej, jag äger ett par såna. Och det roliga är... att jag älskar dem. dem är helt otroliga. det enda orden som kan beskriva dem just nu är nog wow. Inte world of warcraft, utan wow (ni vet, typ amejsing osv). i just.... http://www.youtube.com/watch?v=MipUFnJH994.
of dang auredevertchi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar