måndag 22 februari 2010

Pax för att va lilla my

Hola chicas y chicos! Soy uppe med tuppen! Är barnvakt åt mina 2 små hjärtegryn en dag som denna. Dem tittar på Mumindalen. Det där avsnittet när mumin av misstag vaknar upp på vintern. Det är jäkligt läskigt egentligen, morran (den stora mörkblåa brummande klumpen med en näsa som säger "hej judar, kasta er i väggen kolla på min") dycker bara upp ibland helt random, och hur vet man det? -Jo! det börjar plötsligt spelas skit läskig skräckfilms musik. Jag anser att det kanske är lite för scary, även för en tapper brud i sina bästa år som jag. Aja whatever, enyway (hoppas du kopplar frida) bara inte kidsen kissar på sig i skräck så är jag nöjd.

"-Hej! Jag heter Morran och är en riktig puma egentligen, ni anar inte vad ni missar när ni flyr från mig. Otacksamma...." Tänk om det är det hon säger när hon brummar? Synd att Tove är död som en sten, annars skulle jag skriva ett brev till henne och fråga.
Min gammla mumin kärlek väcktes plötsligt till liv igen, tror jag ska gå till bibblan och göra lite research. Eller nej, juste. jag har ju en skuld på cirka one million dollars där så jag får inte låna böcker :(. kanske ska ta mig i kragen och betala tillbaka så att jag kan bli muminexpert aka mumin professor. woulden that be somthing, huh?

Såååååå, nu ska jag börja avrunda. måste skriva kortare inlägg i framtiden. man orkar ju för bövelen inte läsa ett inlägg på 70km. who does lixom? Sen måste jag också säga att jag VET att jag inte kan stava!!! särskrivning är även en av mina specialiteter som ni säkert märkt. aja, man kan inte vara bra på allt. jag är ju bara männsklig trots allt!!! he... besos y tortillas, eller hur det nu va... OF DANG AUREVERDARCHI`´´´`´´````´!

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAA jag skrattar högt!!!!!! det är nog sjötungan du tänker på...

    SvaraRadera