onsdag 24 februari 2010

Godmorning sunshines!!! Bloggar innan jag åker till jobbet... OFTA säger jag bara. vaknade med en horkatt som slickade mig i hela ansiktet, satt i mitt ansikte, spelade trumpet i mitt ansikte, sket i mitt ansikte, utförde yoga i mitt ansikte osv. igår stack jag från förkröket utan att säga hejdå, och jag skäms. dont anderständ why i do so. kände mig lite som tjejen i closer när hon blir dumpad och säger "make som te buster". är för övrigt otroligt bakis, förstår inte riktigt varför EGENTLIGEN. men det är väl min karma som kommer ikapp. böjde mig för övrigt nyss liiiite för fort, så nu känns det som jag ska spy upp en stor jävla sjöko. men som sagt så antar jag att jag förtjänar det. inte för att jag tror att jag är en kändis som gjorde alla besvikna, men man ska ju endå säga hejdå. nånting som är lite skojigt är att jag för min kära bror grannen morgon kissa just nu. OFTA SÅ LYHÖRT. aja bloggen, måste dra nu. min limosin kmr om 2min o hämtar upp mej. CHIAO!

3 kommentarer: