tisdag 23 februari 2010

gah

Vart ska jag börja...
Dagen börjar med att jag är barnvakt, och det mesta går galant tills jag ska klä på dem små liven. Jag hittar inte deras kläder fast min syster säkert 262636547880000ggr berättat vart dem ligger. det slutar i allafall att minstingen får storasysters kläder och tvärtom. när vi ska gå är dem ofc glada över att få gå på dagis, så dem börjar bli lite smått hyperaktiva. Dem springer ut halvfärdiga (visste inte att dem visste hur man låser upp dörren) och jag har inte ens fått på mig mina kläder och deras shit som ska med, hets packar ner alla mina hembeställda grejer i en stor vit sopsäck som med stora blå bokstäver som skriker "ISS". kutar ut efter dem med flottigt hår i en äckligt slickad toffs och med ett nylle som skulle anses skabbigt redan under medeltidens pesten. När jag halkat ner för stentrappan (ja, jag hade på mig de knallblåa moonbootsen) med allt jag ska ha med mig, hör jag mig själv skrika som en riktigt stressad 2-barns mamma "JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, EMEEEEELIEEEEEEEEEEEEEEEEE STANAAAAAA VART ÄR NIIIIIIIIIIIIIIII??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????!1!!!!!!!!!!!11111111111111111" samtidigt som jag med min femte arm tänder en cigg. Om inte min underbara mamma skulle ha hämtat dem och mig, vet jag inte hur allt skulle ha slutat. vart så stressad, och vill ge ett diplom till alla föräldrar (speciellt ensamstående) som dag efter dag måste genomgå denna procedur. Sen finns det ju något som heter framförhållning, men tro mig. jag trodde att en timme innan skulle räcka men tydligen inte. Om Tyra Banks skulle ha tagit samma buss som mig skulle hon säga något i stil med "Emilia, you have to smile with your eyes eaven how bad you are feeling. cuz thats what a real top model döse. i had a photoshut boked on september 11 2001 with gucci and evrybody i knew died. my mother, father, sisters and brothers, my best friends, granpa and grandma, daughters and sons died in that tragedy. but i still rocked that photoshut that day. this buisness dosent care if your stressed, sad, pist, happy, sick, dajing, horny, cute, etc. You have to ALWEJS (ultra) do your best.

Bild ovan: professionella Tyra.
Men, vet ni vad jag skulle svara henne då? -Jo!
E: Well, Tyra. can i call you just Tyra?
T: ofc u can doll.
E: ok. WELL i am not a super model, and i dont want 2 be one. SO I AM NOT GOING TO SMAJL WITH MY EYES CUZ I FELL PRITTY SLITEN.
Sen skulle jag gå av bussen. och jag skulle strunta i om det va fel busshållplats, för då skulle jag bara vänta på den nästa bussen. smart va?
Bild nedan: oprofessionella Emilia.

............he

När jag AT LAST kommer hem kom jag på varför jag undvikit my place. fick som en stor fet smäll på käften av en stank som jag kallar "sur diarré från sjuk katt". Jag bryter nästan redan då ihop, och ser till min förtjusning att katt-fan bajsat (precis som jag anade) diarré över golv, matta, necessärer, matta, väggar, kuddar etc. Alltså; bara ner på alla fyra och skrubba. som tack fick jag 4tassar med jävligt vassa klor fastklistrade på ryggen<3. i do love my cat. speciellt när han som mest blir besatt av en demon. nu ska jag gå tvätta, och om idioten som brukar lämna kvar sina kläder på min tvätt tid även gjort det idag kan jag lova att det blir min död. jag kommer bli så rasande att hela min hjärna kommer att explodera. OF DUTCH AUREAVOI´R!!!!

3 kommentarer:

  1. hahahahahahahahahahahahahhaaaaaa cänt get inaff

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAH <3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  3. ursäkta men KOMPLICERAT kommentarsystem! pax att aldrig mer behöva kommentera!

    SvaraRadera