onsdag 24 februari 2010

Dagens!

Dagens...

Dagens are you 4 reeeeeeeel: vaknade kl 17.57. Eller jag va vaken mellan 10 och 1, men skulle bara ta en powernap. va ju så jävla trött. men COME OOON, sova bort hela dagen?
Dagens terrorist attack: Elis (min katt för er läsare som inte känner mig, men som absolut inte kan låta bli att läsa min blogg). väckte mig genom att klösa upp mitt ögonlock. ser ut som jag vart självmords benägen och försökt ta livet av mig genom att hugga mig i ögat med en virkpinne i ögat.
Dagens nu är vi kanske äntligen på väg mot bättre tider: Elis har inte bajsat på golvet idag, och inte nån annanstans heller. BARA ja, ni läste BARA i kattlådan. (varför heter det så btw? den borde hete, elislådan, eller sandlådan....nåväl). Dock en gullig liten spya på golvet, men hellre det än gul diarré ut printat överalt.
Dagens jävla skit också: Vill egentligen gå ut och festa, men måste jobba imorgon :(
Dagens jag vill vara din rumskamrat: Gwen Sefani
Dagens (snarare kvällens ifs) super idé: pyjamas party nån dag måste ordnas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar