söndag 8 augusti 2010

47:an

god eftermiddag! i fredags fick jag äntligen träffa min fina frida. hon hade blivi så smal, och hade ett mellanrum mellan hennes lår, vi som alltid pratat om hur fult det är! (eller hon har, jag gillar det). jag köpte folle (!!!!) och frida köpte starköl. och sen gick vi hem till mej. vi piffade upp oss, och sen började vi gå till ingas förfest. de va riktigt trevligt, och efter det skulle vi till orange. vi skulle ha cykeltävling, och det ena ledde till det andra.... hur som helst, slutade det med att jag drack vatten som om mitt liv hängde på det (hahaha) och letade efter frida som om hon vore mit borttappade nyförlösta barn. vi tog taxi hem, och under hela resan pratade vi om vilka maträtter vi skulle laga och frida insisterade på att hon skulle vara kocken. så fort vi kommer in, däckar frida och breder ut sig över hela min säng. så jag får frossa ensam och sover i min soffa (som det brukar sluta när frida besöker horhuset). vi båda vaknade med en fruktansvärd bakfylla, men fridas var nog värre än min. hon kräktes och kved av smärta och sov hela dagen. sen somnade jag, och när jag vaknade va hon borta!!!! jag blev rasande, hur kunde hon gå hemifrån mig utan att säga farväl? då hade hon tydligen sagt hejdå... men jag minns inte. måse ha vart ett jävligt mesigt hejdå, så skulle jag aldrig göra. och nu är hon påväg till norge... orkar inte berätta mer. jag ska lägga upp lite bilder när jag fått fridas tillåtelse. kul va :)
hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar