onsdag 4 augusti 2010

pung

det här dagen har faktiskt varit helt okej, rolig till och med! förutom att fitt frida inte hört av sig................................... (glöm o dröm att jag ska möta upp dig om du fortsätter med dina idiot fasoner frida).
min pappa ligger på sjukhuset sen måndags, så jag var och hälsade på honom idag som även dom andra dagarna. hanns säng granne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en så bitter man! när jag hälsade på honom morrade han bara, och när vi skulle gå sa jag hejdå och fick tillbaka en blick som sa "om du stör mig en gång till ska jag ta reda på vart du bor och mörda dig". men som tur är råkade jag höra att han skulle skrivas ut imorgon, hoppas pappa får salen för sig själv, eller att en trevlig chilenare flyttar in... han sa även att jag måste gå upp i vikt (!!!!) då blev jag lite smickrad. har ju trots allt gått ner 3 stl på iss byxorna...................... (!!!!!!!!!!!!) *lyrisk*
något jag måste sluta upp med, är att äta godis till frukost. mår så fruktansvärt illa jü. men de é ju så gott!
har förresten en ny beundrare! nämligen... fanfar: min syssling(!!!!!!!!!!!!!!!!!) (som är 10år äldre) men det är okej, för han bor i chile och är jätte snäll, och vi har verkligen klickat!!! iiiihihihihihihihihihihihii *flick fnitter*.
NIIIIIII!!!!!!!!! imorse när klock fan ringde 04.22 trodde jag att det var ett skämt, snoozade till 05.15 och hörde ngt duscs liknande, så jag antog att det va johannes som duchasde,MEN det va regnet *WOOOOHOOOOOOO* . (sjuk lyhört) fick bråttom att hämta tvätten, och klä på mig också. fast det va hel ok, för johannes skulle också gå tidigt till sitt jobb, så vi gick tillsammans. trevligt med sällskap när man vanligtvis brukar gå ensam, och extra trevlig eftersom att några niggers spillt ut mitt sista vin på min enda nyköpta mp3 som jag längre inte kan använda. oj, kan man skriva så?
*10in senare* FRIDA RINGDE PRECIS!!!!!!!!! så, nu är jag inte arg längre. bra va?
hejdå nu ska jag göra viktiga saker som att sätta på mej pyjamas och sova. ja, jag vet att klockan är 16.20 men jag har jobbat hela dagen!!!!!!!!!!! godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar