tisdag 3 augusti 2010

frida, är jag desperat om jag börjar på sdr?


Gud min storebror skrev nyss en hel tokig sak på msn. måste visa er!
Joni säger:
vaad?
asså
Funderar på att hora
hihi

sen skickade han det här....
http://www.forsoksperson.nu/

början av augusti är fan inte en rolig månad när det kommer till cash, mony, rahaa, dollar, pengar, para, dinero, mark, euro, auto, sauna, caca, kossa, muuu, puta, sorra, sorri jag spåra.

jag ville lägga upp lite roliga bilder, MEN JAG HITTADE INGA. vad har hänt med googles snusk? måste jag skriva riktigt vulgära ord för att få lite material till bloggfan? ja, tydligen.. ska prova igen.
ni vill inte veta vad jag googlat på, men jag hittar inte ett skit!!!!!!
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
lite roliga snoppar och snippor skulle ha gjort min kväll.
nåväl, bättre tur nästa gång antar jag.
hejdå.

1 kommentar: