söndag 1 augusti 2010

en helg i rättvik med en liten del av familjen














bild...
1. stugan vi sov över en natt, och som endast hade... utedass (!!!!!!!!!)
2. bilen vi färdades med (en cadilliac 60 ---> kan inte bil termer, använd fantasin)
3. evelina och jag i bilen
4. jag, när jag är som snyggast
5. en bänk vid piren, gulliga inristningar
6. isabelle, (peters och mammas hund) gullig va? :) slick
7. evelina som sig själv, när hon inte posar och har sig
8. en sån där brygga till piren
9. bilar på kvällen (hahahahaa kom på mig själv att det här inlägget blir ju skit töntigt när jag skriver såhär?? aja, what ever jag menade sjötunga)
10. en röd bil, har ni sett en röd bil nån gång? det hade inte jag
11. det där är en så kallad "stol"
12. strand
13. emmi (jag)
14. en av alla 10000000000 loppisarna vi besökte

på tal om loppisar så fyndade jag en hel del! massa fina smycken, kläder, skor, och väska och allt gick nog inte ens på 200pix. då blev jag glad. sååå kul att göra billiga affärer! inte sant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar