måndag 9 augusti 2010

cookies

förresten är jag så otroligt cp sjukt sugen på kakor med choklad bitar i. har faktisk vart det sen lördags. fan vad gott att äta det med laktosfri mjölk, och en soft bok! shit vilken tönt jag blivit...
hej kalla mig belle i skönheten och odjuret.
när jag får lön ska jag köpa så himla mycket euro shopper kakor. yes frida, you heard me. euro mother fucking shopper kakor.
ÅNEJ!!! jag fick en uppenbarelse. vet ni vem jag kommer vara inom ett halvår?
hej jag heter emilia! på fritiden tycker jag om att läsa böcker och mysa med mina gosedjur. jag gillar inte hur alkohol förändrar ens personlighet, så därför dricker jag inte. jag tycker inte heller om att gå ut, då musiken är alldeles för högljud och "dunkig". jag lyssnar hellre på lugn svensk musik, och jag är gärna barnvakt sena helgkvällar... osv.
blir faktiskt hellre arbetsnarkoman...... eller?
det visar sig säg!
nu ska jag börja förbereda mig för att gå till jobbet. hoppas ni får en fin dag idag. TJARÅ!

1 kommentar:

  1. Bra att du försöker intala dig om det. Hoppas du lyckas. Hoppas att JAG lyckas med mina grejs med!!!
    MVH Joni

    SvaraRadera