torsdag 5 augusti 2010

snor, spya, fnitter och sånt

fick en mild skratt attack i morse när jag tänkte på det tragiska jag vad med om igår. olyckligtvis flög det ut en hel del snor (så pinsamt, och äckligt, jag vet) i mitt oväntade skratt. som tur var det bara 2 av 3 som såg det. smsade genast bror och berättade. fick ett sms tillbaka som jag fann väldigt underhållande.
"Dör! Det värsta som hänt mig var i skolan när jag råkade rapa och det kom en sur uppstötning som sprutade ut över bänken."
hann vann, det va fanimej pinsammare. jag börjar ju i för sig också bli van med mina skratt-snor attacker skabbigt nog. MEN DET ÄR SÅ JÄVLA SVÅRT NÄR MAN ÄR FÖRKYLD!
inte sant?

jobbet gick bra idag förutom at jag va på chez and frajz humör. tror det är pms som spökar. somnade igen i soffan, men bara en timme tur nog (fan om nån iss-fiende läser det här). när jag skulle ta hissen hejade en truckis som annars verkar vara ganska bitter. vi åkte hiss tillsammans, och gissa vad! han började konversera!!!! han frågade om jag redan haft semester och sånt intressant... fick massa information om honom på endast 2hiss våningar.
något annat socialt förbluffande jag vart med om var att.... JAG tog initiativ att börja prata med en ny tjej på jobbet. vi stod och bytte om, när jag frågade om hon va ny råkade jag titta på hennes snea tutar (hon stod endast i underkläder). pinsamt.vi smyg bondade ialla fall. och som väldigt många andra, började hon små håna mig när jag berättade att jag ville plugga konst och jobba med något inom den ramen i framtiden. RÅTTA! hur vågar hon! jag kände mig super sofistikerad när jag berättade det efter hon babblat på om hennes framtida psykolog karriär. VET HON ATT MAN KAN BLI DOKTORAND I KONSTHISTORIA KANSKE? nej, verkade inte som det. finns ju 1000000000000000000 jobb inom den ramen. cp. hon borde läggas in för cp istället för att vara en psykolog med cp. jag ångrar mig, vi bonddade inte alls. hon va dum och trodde att hon var mycket bättre än mig. säkert för att hon såg mitt cigg paket, och själv är ickerökare som hon dömde mig.
så här kanske hon tänkte:
okej, rökare->föräldrar som inte bryr sig att hon röker ->dom bryr sig inte så mycket överhuvudtage t->hon fick säkert festa hela nätterna som 14åring ->då är hon alltså festvan och dricker mycket ->vilket kostar pengar -> hon horar för alkohol -> horor kan inte plugga sig uppåt -> horor tar droger-> och då kanske hon blir kreativ -> aaah därför har hon fått för sig att plugga konst -> men hon jobbar på iss, och horor som jobbar på iss fastnar -> ja, jag kan döma henne. jag ska ju endå bli psykolog-> och sen hånar hon mig.
okej, det kanske var lite långsökt, jag erkänner... känns som jag borde radera det här inlägget. men jag tror jag trycker på publicera inlägg. ja, så gör vi! hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar