tisdag 8 juni 2010

bebis djur sökes

jag vill ha ett husdjur!!! igen. kanske en kattunge men bara när den är nyfödd tills den blir typ 3 månader, sen kan nån ta den... men helst skulle jag vilja ha...
  1. en bäbis rådjur
  2. rävunge
  3. sjöhäst (fast den får inte lukta fis)
  4. kamel bäbis
  5. bäbis säl
  6. en gullig liten pytte liten panda bäbis, ofc
  7. en talande bäbis ekorre (FAN VA COOLT OM DJUr KUNDE PRATA eller!!! om vi kunde prata deras språk)
  8. en uggla
  9. en såpbubbla som aldrig sprängs, hahah fan vad psykedeliskt det skulle vara. sjukt häftigt husdjur också...
  10. ETT LAMM
Tror jag ska släpa in rådjurs statyn som står på gården och låtsas att den är levande, köpa mjölk till den osv. åååh jag vill ha en liten krabat att ta hand om!! och ge den gulliga namn, som pluttisnuttimuttigullehjärtegryn.
JAG FICK GENAST EN BRILJANT IDÉ. JAG SKA ÖNSKA MIG ETT HUSDJUR I FÖDELSEDAGS PRESENT. men den måste vara så pass liten att jag kan ha den i fickan så den kan följa med när jag reser bort. åååh vad kul!!!!

-heeej jag är bäbis ta hand om mig!
GULLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- fast fan vad läskigt med uggla. vad tänkte jag på? jag fet ångrar mig.

3 kommentarer:

  1. en talande bäbis ekorre (FAN VA COOLT OM DJUr KUNDE PRATA eller!!! om vi kunde prata deras språk) *Hej Evelina*

    Sjöhäst som luktar fis? HAHA ! Jag har så sjukt lust att sno detta inlägget! Bästa hittils!!!

    SvaraRadera
  2. hahahahahahahahahahahahhahaha alltså. lämna mig aldrig!!!!!!!

    SvaraRadera