tisdag 8 juni 2010

my name is emmi. i live in the whorehouse, i gess u most ov seen me befåre

idag när jag vaknade gjorde jag det på ett sånt himla skönt humör! allt flöt på tills jag på jobbet kom till en så jävla otrevlig avdelning, personalen var faktiskt så otrevlig att jag höll på börja gråta mot slutet. inte okej!! kan ha vart för att jag inte hade rökt sen söndags, ätit sen 2009 och misstänker en pms smygandes men ändå. som tur va gjorde min pappa världens godaste varmmacka till mig på frukosten, och sen gick jag ut och rökte *lycklig*.
just nu håller jag på tvätta massa tvätt, och ska snart till bälinge för att utföra ett annat jobb!! känner mig på hugget idag för att ha vart igång sen 05.00. vanligtvis brukar jag falla i koma redan på frukost rasten och sova bort åtminstone 2timmar, men men...
imorgon ska jag efter jobbet (GU vad jag skryter om min lyx-karriär) åka till min systerdöttrars förskole avslutning. där jag ska jobba i höst!!!!!!!!!!!!!! (mer skryt) tänk om jag blir presenterad inför alla mammor o pappor, hoppas inte. nu ska jag gå hänga upp min sexiga tvätt. MEN FÖRST!! måste avsluta med ett underbart internskämt. kul va?
Dagens sms: "My name is B****. im kind of a pedofil. i like to touch small girls i gess u felt it before! if u here someone scream in kulvert and then see me with open pants, so just dont ask me what it was, no just dont ask me what it was"
ni snabbtänkta kanske förstår att hitten frida skrivit om är my name is luca låten. aja, kiss

2 kommentarer: