lördag 26 juni 2010

ijdiod9d88777

hoppsan jag har visst inte bloggat på ett tag! (och fått klagomål för det, kul!!!:D) dom senaste dagarna har varit väldigt roliga, och lite sorgliga. ni ska få en lista. FAAAAAAAAAAAAN VARFÖR KAN JAG INTE FÅ BORT DEN HÄR JÄVLA KURSIVA 16OO-TALS HORAN???
ni och jag får härda ut helt enkelt. så duktig är jag.

Sorgliga saker:
  • killar som inte spolar sina bajskorvar (ja, nu passar det att inte vara kursiv. cp)
  • att mina oliver är slut och jag aldrig kommer ihåg att köpa nya fast det enda jag tänker på är oliver
  • att min bästis frida bor i det hemska norge och allt som inte får hända händer när hon inte kan vara med mig och trösta mig som en 3åring som krossat sina knäskålar i en hemsk 3-hjulings olycka.
Roliga saker:
  • att jag är ledig i helgen
  • vart på roliga äventyr (herre gud, jag höll på särskriva äventyr...) med spännande afrikanska män som inte kan prata svenska...
  • fått sluta tidigare från jobbet
  • köpt en super fin klänning på rean som jag älskar
det kanske inte låter speciellt roligt, men det roliga kan jag inte skriva för då kommer det bli kalabalik... varför använder man inte ordet kalabalik oftare? hmm

jag vill lägga upp roliga bilder men jag har inga roliga bilder, fast dom jag har på mobilen är roliga men jag kan inte lägga in dom på daaaaatooorn. trist va? jag har allt från porr till bajs via tokiga fyllebilder. aja what ever, nu ska göra min nya favorit sysselsättning. äta och titta på curage den hariga mother fucking hunden.
-hej jag heter curage och är super snäll. jag gör läskiga saker fast jag är mega rädd. som att spela in sadistiska porrfilmer och äta larver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar