torsdag 10 juni 2010

dagis avslutning

igår var jag på mina systerdöttrars dagis avslutning. dagiset hade tema medeltid... ps. på detta dagis ska jag jobba på i höst!

pappa skjutsade mig o syrran dir, men innan hämtade vi brollan på kinder GARDEN. "se normal ut och le" skit naturligt... hahahah titta hans fina båt han vikt!
sen blev andrez hungrig så han åt sitt bajs. nej, det gjorde han inte. pappa köpte världens godaste och den största glassen till oss kids :)
sexig fläskläpp!!
dem blev krönta (stavning??) till riddare. coolt
jag spetsa emelie. sen åt vi picknick. det hände en sjukt pinsam sak men jag orkar inte berätta. bloggar mer. det tar på krafterna att ladda upp bilder. speciellt när man raderar dem efter att det tagit 40år att få upp dem. hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar