måndag 28 juni 2010

ladd, någon?

ASSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. sjukt varmt ute, kul att jag jobbar bort hettan i en iskall kulvert och när jag slutar är jag så jävla trött att jag måste gå hem o sova. ovärt som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. idag när jag vaknade av en mardröm (drömde att jag försovit mig) kändes det som en häst tagit ut sina aggressioner i nacke och rygg. sovit som en retarderad gris i bur. va så j ä v l a mo t h e r f u c k i n g trött att jag tänkte sjukanmäla mig. kom sen på att jag inte hade pengar på mobilen så det skulle ju inte hända. kom sent till jobbet, och va värre än en sengångare på benso. så jag hets drack en kopp kaffe, vilket va ett big nono. fick skynda mig till närmaste toalett och spydde upp allt igen... vad fan hände med min koffein tolerans? :S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S.
efter jobbet gick jag i alla fall till stadsparken för att hälsa på min syster+make, och hennes son. det va väldigt mysigt tills jag insåg att jag inte orkade hålla ögonen uppe. jag GICK hem med mina KROSSADE ÖVERARBETADE BEN och nu ska jag sova för natten (kl.16.24) eller nej jag vill se på mumindalen och peppa upp mig för finland. hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar