fredag 11 juni 2010

äta bajs eller dricka kiss

(mitt 130 inlägg)
idag hade jag sjukt kul på jobbet, och det va inte för att dte va fredag och allt va slappt (fast jag kom på att dte va en stor fet lögn skit stressigt he värd info) HURSOM HELLST det va kul för att jag o min bror hade en väldigt intensiv sms battle. den brukar börja med att han skickar ett sms och frågar vem av tex pappa och mamma jag skulle suga/slicka om jag var tvungen att välja. den här gången började det också väldigt lätt och oskyldigt, men ballade snart ur.. jag kunde inte ens ta lunch för att jag skrattade hysteriskt (ingen överdrift) i fikarummet så jag fick gå ut. tanterna där började skämta om mig, och ville bestämmt höra vad jag fick för sms men det känndes lite för privat... ni ska få läsa några av mina favvosar av säkert 100st!! fick btw radera massa underbara fina nostalgi sms för att jag prioriterade dilemma messen (fullare sms-inkorg än tågen på 40-talet) ops 2 much?... mog1. okej!!!

smsen

"Bli gangbangad av alla killar/män på ditt städblock inklusiv pappaeller slicka evelinas fitta när hon har menstills hon får orgasm"
-för er som inte vet är evelina min lillasyster, och jag städar på akkis.

"suga h***** droppande gamla gubbkuk och svälja eller fingerpulla tia m**** med våld tills hon kommer. allt nyktert..."
-fyfan johannes!!!

"strippa framför antero, pappa, nelson, tio cami, och nico och avsluta med massagestav och sen suga av dom alla tills dom kommer eller amputera dina tuttar+klitta"

"äta så mycket att du går upp till 500kg. du måste lyckas hamna på 500kg på ett år, annars amputeras alla dina armar, ben, klitta, ögon, eller fista din mor i analen med våld samtidigt som du naken med dildo i röven filmas av svt. visning 18.00 aktuellt"

"knulla isabell med en xxxl-dildo framför peternär han är fastbunden eller slicka *********** fiskluktande håriga mutta tills hon kommer"
-isabell är mammas och peters lilla vovve, peters preshöz (min styvfarsa)

"mala ner frida till köttfärs och käka upp eller mala ner emelie och göra hamburgare som du bjuder matte och linda på"
-emelie är min systerdotter på 3 bast, och matte o linda hennes päron. frida är min bästa kompis i hela världen<3

he man kanske måste vara med, MEN JAG DOG!!!!!

4 kommentarer:

  1. HAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHA SERIÖST!!!!!!!!!!! SÅ JÄVLA KUL!!!!!! jag vet att du vill ha en rolig kommentar MEN DET FINNS INGET MER ATT SÄGA! ett skratt säger mer än tusen ord.... he

    SvaraRadera
  2. Jeg hedder Søren og er 24. Altså jeg må indrømme at jeg gerne spiser en bæ fra mig selv hver dag. Somme tider en lidt større hvis jeg kommer til at klemme lid for meget ud. Så tager jeg den på fingrene og så ind i munden med den. Hvis den er lidt fast i det, kan det meget vel tænkes at jeg klemmer ind til ud og spiser den, og det sker tit at den bliver noget større, vel sagtens fordi jeg kommer til at klemme mere. Jeg ryster og bævrer vildt af ophidselse, når jeg tager min lækre bæ i munden og smager godt og grundigt på den. Mange gange spiser jeg en til, men ikke hver dag. Og mit eget tis drikker jeg med stort velbehag. Og så må jeg tilstå noget. Jeg har en svaghed for beskidte toiletter. For et par måneder siden kom jeg ind på et ældre toilet, og det var godt beskidt. Hele randen var fyldt med rigtig gule tispletter. Og der var temmelig meget. Kunne også se nogle andre pletter, formodentlig spermpletter. Det var i hvert fald ikke blevet gjort rent i flere måneder. Jeg begyndte omgående at savle efter det. Og jeg kunne ikke stå imod, så jeg lagde mig på knæ og begyndte at slikke det rent. Jeg slikkede og pattede som en gal, og jeg var hamrende liderlig. Jeg slikkede så langt ned ad indersiden som overhovedet muligt. Og det blev slikket godt og grundigt. Ih du godeste hvor det dog smagte dejlig lækkert salt og syrligt. Og bare tanken om at det var fra andre mennesker gjorde det hele endnu mere liderligt. Jeg begyndte på den slags ting allerede da jeg gik i skole og har gjort det lige siden og det så tit som muligt. Det er bare dødlækkert. inseros@online.de

    SvaraRadera
  3. Jag har bajsat en stor korv på fingrarna, och jag har ätit den. Den smakade jätteskönt, jag måste göra det igen, och den måste bli större. inseros@online.de

    SvaraRadera
  4. Her Søren igen. Jag är mycket kåt just nu. Har bajsat ganska mycket i handen och ätit det. Oj, vad det var skönt. Det måste jag gäre igen nu med det samma. inseros@online.de

    SvaraRadera