tisdag 1 juni 2010

TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAG FYLLER 20 IDAG WOWOWOWOWOOOOOOOOOÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖW http://www.youtube.com/watch?v=I-FkW16U3jc . ni skulle ha sett mig på bolaget idag. världens mest orutinerade (UPPENBARLIGEN) och mest pinsammaste grej . jag e såååå full (cooling+ovanligt=eeeh ok ...... pinsam stämmning) gu ska berätta allt snart PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS LALALALALALALAAAAAAAAAAAAAA GU VAD JAG ÄR GLAG HÖRRNI
ps. när mamma skulle hämta mig idag kl.17.00 trilla jag o skrpa aupp hela mother fucking benet så det rann blod (fullo) sen satt jag o berätta massa hemmlisar. BLAND ANAT OM MIN LILLA SYSTERS KOMPISAR SEX LIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HERRE GUDDEM ÄR 14



nu! smoke dax

2 kommentarer:

  1. Sluta drick. Fan vad pinsam du är.

    SvaraRadera
  2. vem är ANONYM?!? tööönt
    /elina

    SvaraRadera