söndag 6 juni 2010

den bästa veckan i mitt liv.

det här kan ha vart den bästa veckan i hela mitt liv. jag är så lycklig, men så ledsen över att den redan tagit slut. min lever är nog dock jäääävligt glad. den kan ju inte må bra nån stans, fast det gjorde den väl inte innan heller... he. anledningen till att den vart så underbart är för att Frida Cecilia Tranvik kom hem i lördags från sitt jävla oslo, men jag tänker börja berätta om min vecka från måndags!
Måndag:
Elina hade sin skiva med tema "bad ass" så jag klädde ut mig till mallory i natural born killers, och frida va den legendariska george bush!! kul. på efterfesten hade frida och jag köpt en flaska kir vi skulle dela på, efter vad som kändes som timmar av letandes efter den satans glasflaskan hittade frida den! men tappade den lika fort på marken som den vart funnen. synd. men allt va lungt, frida köpte kebab tallrik eftersom jag fyllde 20 på natten. sen tog vi utklädda glamor tanter taxi hem.
Tisdag:

Jag fyllde äntligen 20!! vaknade lagom bakis av att jag hörde frida bajsa... när hon spolade skrek jag ska du inte gratta????? då sa hon: jooo juste! GRATTIIIIIIS och sprang naken till mig (ja, naken) med otvättade bajsfingrar och ett hår ruffs från helvettet. jag vart super glad :). sen tog vi oss samman och gick till bolaget!!!!!! jag va tvungen att gå in ensam, och har aldrig vart så nervös i hela mitt liv. jag hittade ingenting och grät nästan i kassan när jag skulle visa legg jäkeln. sen ölade vi (13.00) och mamma hämtade mig packad o glad. självklart rammlade jag och skrapade upp knät så det sprutade ut mer blod än under 1a världskriget (nästan) dock vart det bara ett litet skrapsår. nåväl, på kvällen fortsatte jag öla i humc där spontan festen ägde rum. som valborg va det, coolt!!

Onsdag:
ölade i stadsparken med inga bland annat. träffade min spårlöst försvunna dagis polare imme. UNDERBART!! sen gick vi på skiva, riktigt wild and crazy! jag stoppade en girl fajt på dansgolvet , sjukt roligt. slog värdlens lås om vild djuret och så löste det sig... efterfest kändes som ett självklart val, men det löste ju sig inte så frida och jag raggade upp 2 party animals (he) som skulle leka körra gömma i kulvert med oss!!! tyvärr va akkis ingångarna stängda (ja, även 70 ing) så det sket sig. frida och jag gick hem och lagade mat som skulle kunna räcka till ett litet land i en vecka. jätte mycket alltså.

Torsdag:
vilans dag, frida och jag åt kopiösa mängder gräddost mackor i hennes förra palats. sen läste hon twilight högt i trädgården och vi somnade under ett duntäcke. super mysigt.

Fredag:
äh skit samma jag orkar inte skriva. ni får se bilder istället och improvisera en historia i era hjärnor!! injoy!! -------> världens bästa elina tog studenten. fy fan vad hon är bra!

Lördag:
frida och jag ölade med johannes o marcus, sen hittade vi en möhippa i stadsparken. vi jojna!! sen åkte vi karuseller och åt burgare, träffa karlar o damer och öla på en båt krog, spännande!! sen åkte vi hem, men kvällen va inte slut där!! jag träffade en underbar man som spelade gitarr och sjöng låtar till mej, det va sjukt kul! min nya favorit granne!


Söndag:
frida åker hem och jag är bakis. jag vill gråta, känner mig så jävla förtvivlad!! min bästa kompis lämnar mig igen och jag kommer inte ha nån kompis att leka med :( jag älskar dig mest frida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ms. förlåt att jag inte hann komma till tågcentralen.<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar