onsdag 30 juni 2010

geugf ius8990900 faaaaan 30juli

SÅ JÄVLA TYPISKT ALLT SKA VARA. när jag ÄNTLIGEN är ledig, är det inte en jävel som kan kröka. men när jag jobbar ska man minsann följa med ut, fira andras semestrar och andras lediga dagar, och födelsedagar. MEN PÅ MINA lediga dagar passar det sannerligen inte!! hur som haver har jag iallafall knäckt en mother fucking bärs. ska till stadsparken sen, och efter det vidare till skeppet. idag va min sista jobbdag och den va fuck pejn. min hud har börjat latcha brutalt med mig igen. Ä G D ------>jag. ser ut som jag tejpat fast popcorn i hela fejjan. jag åker till perkelesoumi imorrn och jag har varken packat klart eller städat mitt rövhål till hem. +att jag kan inte betala min hyra som ska in *fanfar* SENAST IDAG! och jag har ett stort hm hor paket som måste skickas också... guUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD *hetts dricker*.
suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuug kuuuuuuuuuuk
hejdå trevlig sommar se yah dont wana be ya

1 kommentar:

  1. Du är sämst på att uppdatera din blogg Klicken!

    SvaraRadera