måndag 7 juni 2010

i-lands problem

panik!!!! jag har så mycket skor och kläder att jag inte har plats med dem någonstans. hela hallen är full m dojjor, och garderoberna fulla av kläder, just nu är min soffa och mitt golv min provisoriska garderob, men det ser bara jävla hemskt ut. vilket satans i-lands problem.
mitt andra i-lands problem är att jag fick sovmorgon idag, och det betyder att jag inte kan få skjuts till jobbet av min pappa vilket innebär att jag måste GÅ till work-fan. det tar 20minuter... inte farligt alls kan man egentligen tycka, men jag får verkligen ångest och kan knappt somna kvällen innan. inte okej.
ett annat problem är att jag äntligen tog mig samman och slet mig ifrån min lättja och tänkte städa hemma, (kan för övrigt inte med ord förklara hur jävla ÄCKLIGT det såg ut och började lukta här... borde ha tagit en för och efter bild...) och när jag skulle dammsuga SÖG sugarn så dåligt. jag måste byta påse i maskinen men jag vet inte hur man gör!!!! hjälp mig någon??
när jag endå är igång och berättar om mina gnälliga vardags i-lands problem kan jag berätta att jag inte har någon mat hemma. köpte nämligen alkohol och nöjen (låter som horor, men vem vet skulle inte bli förvånad om fallet visade sig vara så) för dem pengarna. jävla osis, hittade dock en ketchup flaska och en påse spagetti jag måste försöka klara av att leva på tills 16 juni. men det klarar jag va? ganska duktig på åka till mamma och säga att jag saknar henne, fast det egentligen är så att jag glömt hur mat såg ut... fan jag flyttade hemifrån alldeles för tidigt, jag är ju inte kapabel att ta hand om mig själv nånstans. korkat och omoget! dagens minus går till mig!
BARA en till grej, sen ska jag sluta. jag har börjat titta på rachel zoe project (hon har också grooooova shopping problem) men hon sa en så jävla fiffig sak att i diiiiie o-m-g i die this is an nother level-die (så klokt var det) WHATEVER hon sa att folk sammlar på konst, frimärken osv men hon samlar på kläder, även om man köper dem behöver man inte använda dem. dem är bara fina att titta på!!!! THATS SOOO ME. mitt nya argument när jag hämtar ut mina 100000000kr paket. hejdå alla püzz

1 kommentar:

  1. Är du redo att äta veg ett tag så är du bjuden på middag hela veckan. Jag gör ändå alltid för mycket mat! Äter för 4 åsnor!

    SvaraRadera