tisdag 27 april 2010

ångest

hoppla pålle! idag har jag vart på ett skit läskigt möte om min framtid. det gick bra men jag blev förvirrad efter alla kataloger och inringade grejer tanterna sa att jag skulle söka.. aja, det löser sig. (alltid när jag har den attityden blir det tvärtom). har annars ett dagisjobb att ta i höst!!! dem ringde nyss och frågade om jag ville ta över en tjejs plats. får se, kanske kan kombinera med kvällskurser eller någe.
imorgon ska jag gå på min kusins (glömde precis nu bort vad det hette SÅ JÄVLA TYPISKT) någonting. man ska vara finklädd och sofistikerad. ska dit med mamma, pappa och storebror. pappa sa vi kan ses innan och ta en drink... roligt men tror att det inte kommer sluta sofistikerat. aja, det löser sig (HAHHAHAHA).
och på fredag är det ju valborg och jag har ingen jävla aning alls vad jag ska göra. min kärlek frida kommer inte hem så jag kan inte tvinga henne att vara med mig, och mimi ska vara med latinos och jag har ingen lust att bjuda in mig heller för den delen. thank god sa elina att jag kunde käka frulle med henne (och några till antar jag) i mumin. hoppas bara jag inte får en plåster fylla. GUGUGUGUGUGUGUGUUUUUUUUUUU vad mobbad jag är. varför bloggar jag om det här. äsh jag skiter i valborg och stannar hemma...
nu ska erry och jag gå till bolaget, jag tror jag ska ta 10bira, en 70is, och en bib... juste champagne med. FÖR JAG SKA BANNE MIG HA DET TILL FRUKOST! och jordgubbar

1 kommentar: