tisdag 27 april 2010

mega pussi

HAHAHAH juste när jag skulle ta 7an hem från stan idag hände en komisk sak.
jag satt vid barnvagnarna ca. och ser att det sitter en super piffig finsk dam som bryter sjukt extremt och talar med LJUDLIG stämma på något hon säkert skulle påstå vara svenska.
som stalkade en annan tant, och skriker plötsligt
-VISST ER DETTA SHUAN??? BUSH-SHAFÖÖRN VISST ER DETTA SHUAN????!!!
-ne det er 8an vi ska TILL stabby (också invandrare)
-VAAAAAAA SHEMTAR DO????!!! JAG SKA JO TILL GOTTSONDAAA
-CHACHA (=haha) do for bota boss
-SHEMTAR DOOO????
-chacha ja, detta er 7an och jag ska till e-gottsonda
-MEN JISSES DO FÅR INT SCHEMTA OM DETTA! JAG BOR INT HÄR FÖRTSOR DO!
och därefter berättar hon sin livshistoria, alla på bussen garvade högt (inklusive jag) äh skit samma. det va inte kul att läsa det här, man måste va med... he. lovar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar