måndag 19 april 2010

hej jag heter elis och är kastrerad

Hallå i rutan im back! som frida en gång skrev efter att inte ha kunnat smsa på ett par veckor. gu vad kul det var. hon borde bli upptäckt av bert karlsson som hon också en annan gång sa. vet ni! idag kastreras elis, kanske just nu i detta moment. när jag skulle lämna honom i den piffiga rosa buren tog jag en cigg, självklart skulle jag få en sån brutal jävla nickokick som jag fick. vinglade runt med buren så han måste fått hjärnskador (kanske därför han började skriva MAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAO FRÄS MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ MJAAAAAAAAAAAOAOAOAOAOAOO SHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH BÄÄÄÄÄÄHÄHÄHÄHÄHÄ muuuuu-UUUUUUU voff voff! = vad gör du din klantiga fitta. du går som en kukröv. ser jag ut att vara en prydnadskatt? om jag hade fingrar och männskliga stämband skulle jag ringa och polisanmäla dig för grov misshandel). hade en bolaget kasse i den andra handen (dock med massa handdukar). måste sett lite suspekt ut när jag motvilligt flinade som ett fån. sen när jag kom till vetrinärn la jag ner karln på golvet, tror han började fatta vad som pågick för han började skriva "NEEEEEJ KAPAR DU MINA COCOS SKA JAG STRYPA DIG MED MINA BARA TASSAR. hur vågar du ta min mannlighet ifrån mig???!!!?"...
aja, tur att jag inte är katt. he... PS. JOHANNES!! hahahahah fan vad fet elis blivit. men kanske hellre det än undernärd...
när jag hämtat stackarn ska jag åka ner på stan och handla lite med min kill-bästis erry!! vi ska shoppa allt från elekronik via dojjor till sushi. igår va vi btw på bio, det va super kul. vi såg flickan från ovan och det va riktigt trevligt. jag retade honom lite för att han va bög (va den enda killen i salen) men sen kom det boys och då var det inte kul längre. OCH VET NI han vägrade köpa popcorn till mig när vi satt oss ner och han satt närmast utgången!!! MEN han ska hjälpa mig köpa en mp3 idag och han sa att jag kunde ge honom en lista på musik så ska han lägga in dem på den, snällt va? det kompenserar. jag har tur som har en sån bra kill-bästis :) (ps. jag har inget intranät FAST JAG BETALAT FÖR EN VECKA SEN thats why jag need hjälp) (måste skriva kill-bästis för annars blir frida ledsen, och frida du är ju min tjej-bästis som jAG ÄLKSAR MER ÄN NÅGONTING ANNAT PÅ DENNA JORD) oj jag såg inte att det blev caps, vad passande! aja, nu ska jag dra. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar