tisdag 27 april 2010

en vanlig tisdagskväll som bror sa

vet ni vad som är ey fyfan du skämtar? när man vaknar med kraftig kol hosta är samtidigt är pigg som en piskstjärt klockan 3. och ska upp om 2tim. (THATS MEEE). nu vid 4 säger jag ÄH fuck this. jag dricker hostmedicin som vatten och kokar just nu te. (vissa skriver the med det är så... konstigt).
igår tog broshaaaaaan och jag taxi (en enorm, cp anpassad taxi som skulle vara perfekt att bila med till typ asien) till en cykelaffär i flogsta. men den va stängd. så vi gick till allan (ballans) och jag blev bjuden på pizza, den hette något i stil med pinochet. jätte god faktiskt, men blev avis på johannes vegetale eller vad dem där vegetarianerna kallar det. det slutade med att vi beställde 2 kannor öl, och en taxiresa hem. hem kom jag överförtjust över att jag glömt tvätten i maskin i 40timmar, och hade 37 högar sorterade högar hemma. jag sa återigen fuck it och gick o la mig. men kunde jag somna?
-ICKE!
någonting som för övrigt var super kul men som jag missade lite för jag satt i telefon, VAR att när vi beställt biran ville han ha legg på mig. då tvingade johannes honom att kolla legg på han med, fast värden insisterade på att det inte behövdes... lite roling såder.
tänkte lägga upp 2 bilder på mej från igår där jag ser ut som en sliten 4-barns mamma. MEN OFTA JOHANNES ATT DU GJORT SÅ ATT MAN INTE KAN TA-RÅM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar