söndag 18 april 2010

sex stavas faktiskt seks


gårdagens inlägg? cp? vet ni! igår va jag på barnkalas, jag köpte en skinnjacka och pilotglasögon till emanuel som fyllde 6. sen! åkte jag till bälinge med johannes och åt middag. det var trevligt. jag blev full full full. sen! åkte vi till lotta potta det va riktigt kul faktiskt. sen! skulle jag åka hem, så jag tog en bulle, och på tal om bulle verkade det som förarn ville ge mej en bulle i ugnen... sen! åkte jag hem och kedjerökte och lagade mat som skulle räcka till en liten by i ett u-land i minst 2veckor. vaknde förvirrad, full, handikappad, sjukt röksugen och sist med absolut inte minst: panikslagen med minnesluckor från helvettet. slängde på mig en sopsäck och vinglade till kiosken och handlade cigg cigg cigg. sen gick jag faktiskt på min systerdottrars uppsala flickorna uppvisning. dem va självklart jätte duktiga och allt det där. sen åkte vi till donken nästan hela familjen. jag köpte ett nej fan vilket tråkigt inlägg det här blir, jag borde blogga om porr, droger, mens och pinsamheter. varför har jag laggt upp den där tråkiga bilden som är så gammal att morfar skulle säga att den är gammal... nu ska jag kedjeröka i regnet och sms spamma. GU VILKEN ONÖDIG INFORMATION som om det skulle vara värt att läsa om! cp!!! C P JAG SAAAA!! SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-PEEEEEEEEEEEEEEEEE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar