måndag 12 april 2010

wawamawi

hej!! igår skrev jag faktiskt ett inlägg, och jag såg nu att det inte publicerats. PITT. idag åker min stora kärlek tillbaka till norge. mutar frida med att köpa en biljett hit över valborg, får se om hon nappar. juste! jag har ju vart i spanien, det va totaly gloss. ska skriva mer om det sen, och visa lite pics. igår shoppade jag, jag skulle bara titta!!!! har inte online shoppat på år och dar så jag tänkte att jag kunde unna mej något litet. men det slutade med:
ett par skor
en kavaj
en klänning
en tröja
en väst
2 tunikor (likadana fast i olika kulörer)
sen vet jag att dte va någe mer but mamie cänt remember.
ska jag visa kanske vad det va för saker? ja! så gör vi.


dem andra kunde man inte ladda upp här... aja what ever.
NEJ VET NI VAD! jag såg nu att hm har rea på deras vårkläder. CHEKKI CHEKKI CHEKKI CHEKKIROUT WAWAWAWAWA-WATZ IT AL ABOUT









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar