torsdag 22 april 2010

ELINA FÖRLÅT KOM

jag vaknade för ca 20min sen (VIKTIGT). jag va weekday grejen med gratis öl=EEEEH FARLIGT. i yber gulliga flaskor. mitt sista minne är att jag super bondar med en gay man som jag bondar totaly med om kusiner och trosor EEEEEEEEEEEEH OK!1+´´´´´´´`Ö? cp(jag) . läste mina sända sms=EJ OK. har tydligen agerat kock när jag kom hem (inte heller okej). jag är fortfarande full. ska ba röka upp mitt packet sen ska jag sova. och när jag vaknar ska jag shoppa med mamma och jobba. OKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ godnatt
ps. kul med fint väder
ps.2 hoppas min favorit elina lägger upp bilder
ps.3 elina kan inte du komma hit och äta mat med med/äta lunch på stan????????????????? PUSS
ps.4 jag vill ha oliver med jordgubbar
ps.5 jag dricker upp vattnet i kannan fast all islands aska ligger i den
ps.6fryser mama wants clotz
ps.7 har en super gullig loka flaska från igår. den åker in i kylen
ps.8 måste jag handla loss på weekday nu? ----> hope not beköz ajm bröööuk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar