torsdag 22 april 2010

skratt psykos

Mimi

HAHAHAAHHAHAAHHAH MUMS

gud!!! vet du vad jag tänker på nu bara för det

08:30Jag

HAHAH NEJ BERÄTTA

08:30Mimi

den gången jag spydde i peters popcorn skål och du skulle hjälpa mig, du körde in din arm i min hals! Och det sprutade typ upp skinkbitar på dig och du frågade mig "Mimi har du ätit skinka eller bacon idag?"

08:31Jag

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAA JAG SKRATTADE UT PIZZA PÅ SKÄRMEN

HAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

08:32Mimi

HAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAAH

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHAH DET DÄR KOMMER JAG IHÅG!!!! var inte det min oskuldskväll...? HAAHAHA

    ps. det är så jävla jobbigt att kommentera i din blogg. skaffa blogg.se. jag kommenterar så mycket mer i min hjärna än vad jag orkar skriva här!

    SvaraRadera