torsdag 29 april 2010

disputation

IGÅR va jag på disputationsfest. sjukt roligt! sjukt packad! vill inte ens försöka räkna hur många ggr jag gjorde bort mig. vart ska jag börja... jag vill se bilder!!!

igår gjorde jag bland annat på festen:
  • tyckte synd om indier, skulle bara vara trevlig och prata lite. men han lyckades fly. frågade 400 ggr vart han kom ifrån för att inte verka rasistisk
  • höll på börja grina på varje tal
  • vart sjukt full men lyckades hålla mig på mattan (...)
  • berättade alldeles för mycket hemmlisar för pappa....
  • lekte sugar dady
  • sjukt full
  • visade röven (vet inte säkert, men jag antar det)
  • sjuktfull
  • blev generad
  • full
  • ljög om att jag höll på bli lektor i konst

ska ge er en bättre loista sen. jag börjar bli bakis FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

juste imorrn äre ju valborg :D

1 kommentar:

  1. "ljög om att jag höll på bli lektor i konst"
    HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA JAG SKRATTAR IHJÄL MIG!!!!!!!

    SvaraRadera