torsdag 15 april 2010

krääääk hoppsan jag spydde visst på korgen som virkats av 3åringar i indien... sorry

hejhej!! igår krökade jag i humc. på tom mage. som slutade med att jag va hemma 22.00. men det va faktizgt kul! idag va jag med min mamma i uppsalas bästa 2hand affär, på riktigt det är super billigt där!!! jag köpte ett par skit snygga byxor, och en byxdress och ett par skor för 100 pix. skorna är så snygga att jag aldrig aldrig aldrig ska ta av mig dem. (lite för små men vad gör det????). sen fick jag ett lönebesked från himmlen. och ett till lönebesked från grann-himmlen. ajm lajrisk. oj mat, brb. *10min senare* så nu är jag klar!
snart måste jag gå städa ett kontor... hoppas jag rammlar i trappen så jag slipper, orkar verkligen inte efter en veckas ledighet, shopping och fest...
DEN HÄR DAGEN BLIR BARA BÄTTRE NU FICK JAG ETT ROLIG NYHET!!!!!!!!
puss mina katter (hahah) NEJ jag hatar katter ni kan få vara... getter istället. getter är söta, men ni som jag inte gillar kan vara katter... vilken onödig mening, aja what ever
ps. snart fyller jag 20 då kan jag handla på systemet! och bjuda på middag, typ i gränby centrum köpa lite mat till kvällen och en flaska vin. som en vuxen sofistikerad dam! dock är jag inte så värst sofistikerad, och speciellt inte när jag dricker.... eller vad tycker ni? :) skicka svaret till glossiglossi.blogspot.com. märk mejlet med "sofistikerad"
....................i rilly need 2 get a lajf

1 kommentar:

  1. GUD VAD MYCKET DU HAR BLOGGAT!!!!!!!!!! jag är lycklig nu

    SvaraRadera