lördag 3 april 2010

påskafton

yoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyooooooo va på möte hos min hyresvärd nyss. gissa om jag va nervös! han ringde skrikandes på mej vid 4 efter att min älskade ärthjärne-fridas ragg (30år) tryckt på akut knappen som är i min toalett och begärde ett möte på "PÅSKAFTON, HÖR DU DET???!!! PÅSKAFTON". så, jag sminkade mig oskyldigt och satte på mina dockkläder otroligt skakis som sagt. när jag gick dit möttes jag av ett leende och ett heej, vill du ha någonting? jag tackade artigt nej, och satte mig på den 576kvadrat meter stora skinnsoffan. det enda han i princip sa att det ska vara tyst efter 23 osv... SEN gav han mig super mycket godis och frågade om jag ville ha vin.....jag tackade återigen artigt nej och kutade nästan därifrån. nu är jag hos mikke och ska bli bjuden på middag, gott!
elina din söta tupp! jag vill se bilderna från torsdags!
och sen är jag super nyfiken på vilka som egentligen läser min blogg, fick en spännande kommentar som gjorde mig nyfiken... kul!
puss hej livah pastej
btw! boken jag fick låna av dig johannes, I LOVE IT. min nya inspirations bibel. nej nu ska jag lyssna på joy division och knäcka en bärs. HEJS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar