torsdag 22 april 2010

ps. ja, det var en rolig kväll igår

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAAA!!!!! varför ser det ut som jag tror att jag är med i h&ms barn kampanj? tuffing liksom. och vad är grejen med håret??? min tjockiströja jag alltid tar på mig av misstag på krogrundor????? LÄPPEN SOM KLISTRATS FAST PÅ TÄNDERNA!!!! hahahahahhaaa. -----> det kan absolut inte vart så att jag va torr i käften för att drack i did. visst skulle jag bli en ypperlig hollywood fru? jag blandar ju engelska o svenska hej vilt! det finns en till bild som kanske är ännu roligare men tror inte min bästa tequila-polare natalie skulel bli så glad. jag tror jag drack allt igår som faktiskt går att dricka, tappa räkningen på hur många tequila som slank ner, osv. men jag klarade mig otroligt jävla cp bra m tanke på hur roligt det brukar sluta!!! hahahaa. jag tog en taxihem och blev irri på karln för att han inte kunde småprata. sen när jag såg att mätaren va på100 blev jag skit arg och sa att han inte skulle lyckas lura mig osv (pinigt). när vi va framme kastade jag pengar på honom och väntade inte på växeln han frenetiskt letade efter . jag hatar när jag blir sådär otrevlig!!!!! jävla bitch liksåm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar