onsdag 31 mars 2010

denna ljuvliga tös!


Elina Pahnke! --------------------------> är en söt brüd. som är rolig också!! en riktigt busa men också en musa! (ånej jag kaffe och niko kickar och skrattar jätte mycket för att jag rimmar och har brist fantasi just nu!!!!). en riktigt duktig matlagare men även en....

snälla kan inte du följa med ut ikväll? like plZ. jag är ju ledig imorrn så vi kan leka super duper mkt!!!!!!!!!!! så nu vet jag inte vad jag ska skriva mer... nu kräver även jag en liten text på din blogg!!!!!!!!!!!!!! ge mej ett till försök, jag vet verkligen inte vad jag ska skriva *thihihiii*

PUSS JAG SAKNAR DEJ

JUSTE! ni kanske vill läsa hennes blogg? klart ni vill! http://www.fittjournalen.blogg.se/

förresten är elina min girls just want to have fun-tjej! ni borde lyssna på den i bakrunden också när vi läser detta! (med cyndi lauper)
HAVE 2 DO MED ELINA
  • 5-kant med 3 kåta boys som blir överlyckliga
  • dansa oftare
  • ta över kill toan på williams (tänkte skriva willys, lustigt va) och inviga den på någe sätt
  • shoppa varje fredag och sen dricka coctejls i baren
  • FAKTISKT åka utomlands och sola
  • ha pyjamas party/ te bjudning

YOUR STILL NR 1

3 kommentarer:

  1. GULLETÖS DET VAR ETT ROOOOLI OCH FIIINT INLÄGG JAG BLIR SÅ GLAAA DU SKA OCKSÅ FÅ ETT SEN FÖR DU ÄR BEZT KAN INTE FÖLJA MED IKVÄLl TYVÄRR HAR SEX DAGARS PARTAJ FRÅNOCHMEDIMORRN OCH SKA SPELA TEAAAAAAAAAATER :( MISS YAAA <3f/ELINA

    SvaraRadera
  2. och vi måste göra alla grejerna JA JA JA

    SvaraRadera
  3. "5-kant med 3 kåta boys som blir överlyckliga"
    Får man vara med på ett hörn :-0. Jag är väl utrustad.

    SvaraRadera