söndag 7 mars 2010

15.21

(Bilden är snodd av Johannes) Fredrik, Mikke, Elina och jag. ÅÅÅH pitt jag kan inte ha bilden vart jag vill så nu får den vara högs upp.

Dagens bästa uppfinning: Vakna upp bakis hos en kock. tar patent på den.
Dagens bästa tv: Dharma and Greg.
Dagens whatta hekk: Hela min kropp känns som den blivit sparkad på av 1000 hästar.
Dagens jag önskar att jag va hemma nu så att jag kunde: Bakis kräma ur mig... 2 much onfo?
Dagens fyfan vad jag saknar...: frida, och sommar.

Igår förkrökade jag, Mikke, Elina, hos Johannes, där även Fredrik och hanns kamrat Merjam (stavning?!!) ägde rum. Vi tittade på schlagern och drack folle. och en flaska vin. Minns inte ens hur vi kom ner på stan??? How drunk was i? Har lite små minnen att vi hetsade till orange dock, Men när vi kom fram va vi för snåla att betala inträde. oh baggör. Så Elina, Mikke, and majself gick till Williams. sen vet jag inte mer. Har tydligen tagit en taxi till Ica väst och tvingat mikke betala för mitt in shoppade naturgodis, 2 påsar chips och dipp... ÅNEJN HERRE GUD NU KOM JAG PÅ EN SISTA PINSAM SAK FRÅN IGÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dagens värsta plopp up: Kännde igen en tjej i kassan igår, och börjar genast babbla med henne som vore åter förenade mor och dotter efter.... typ Haiti. fan vad pinsamt. Hon gick på dagiset min mamma jobbar på, och vi lekte kanske.. en gång som barn. fy. fan. skjut. mig. nu. inte nog med att hon är riktigt fräsch. Hon är en sån där som alla vet vem hon är, och super trendig. Undra vad hon tyckte om mina blommiga tajts?

dagens oh my god marry me: Mikke (kocken) kommer in med en talrik lyx smörgåsar gjorda i ugn osv och en skalad apelsin och nån slags fin kvist från en krydda. MUMS!

1 kommentar:

  1. hahahahahahahahhaha ååååå jag vill gå ut med dig (L)(L)(L)(LLLLLLLLLLLLLLLLL)

    /slida

    SvaraRadera