torsdag 25 mars 2010

garderob köpes

Hämtade nyss ut ett h&m paket från posten som innehöll...

bh
linne
väska
strumpor
bh
topp
skor
hårband
trosa
bh
tröja
topp
strumpor
örhängen
skor
byxdress
byxdress
klänning
byxa
leggings
tröja
jacka
kjol
tröja
hårsnoddar

åh jag är en nypa lyrisk för att vara ärlig. men nu måste jag sluta shoppa. jag är för fan inte gjort av pengar. måste banka in det i min gulliga lilla ärthjärna.

En annan rolig sak var att jag igår krökade. och givetvis ramlade jag omkull på mitt charmiga gummi arsel. har tydligen ropat "åk, åk utan mig" när jag låg på marken (sprang till bussen).

jag skulle jätte gärna vilja att mitt internet fungerade och att inte mitt mineskort va låst. för då skulle jag ta massa roliga bilder och lägga upp dem här. på bloggen.
vägde mig igår btw, gått ner 4kg allt som allt. men dte synns inte. bollocks. jag vill ha super modell kropp nu. ge meje. och en platt mage på 5cm..... he
puss nu ska jag baka scones bye

1 kommentar:

  1. DUUUUUUUUUUUUUUUU sluta shoppa. Om du bara shoppade lite mindre skulle du vara perfekt! LAV YA

    SvaraRadera