onsdag 17 mars 2010

puss

Gör er själva en tjänst och lyssna på: I Blame Coco feat. Robyn- Ceasar

Im on fire!
Idag när jag var på gränby centrum med mamma och syster råkade jag shoppa lite... men nästan bara rea grejer, +att jag hade massa kuponger, ungefär som man hade mat kuponger på 40-talet. hela kalaset gick endå "bara" på 250 pix så det var värt eländet... JAG HAR FAKTISKT INTE KÖPT CIGARETTER PÅ 3DAGAR NU OCH DTE ÄR NÄSTAN 150KR SÅ DÄR TJÄNAR JAG FAKTISKT IN GANSKA MYCKET!!!!!!!!!!!!!! *sätter sig på golvet och räknar till 10*
Okej! nu är jag med igen, lugn och fin.
jag köpte:
2 par shorts (ni vet sånna där nya trendiga med spets på) ett par gråa, och ett par svarta
1 randig tröja
3 super fina trosor (har inte tvättat på 3veckor, belive me. i need them)
lite ringar och ett par örhängen
1 röd topp med puffärmar
1 magtröja (lol)

jag har för övrigt fått en super kick av inspiration och vill göra massa saker nu med desamma. ska hem imorgon bitti (är i bälinge) och ta tag i massa saker som att pyssla och våldta katten med kamera blixtar, och kanske hämta främmande barn på dagis och göra det samma med dem... För övrigt har jag börjat rodna igen... (det börjar bli värre än ditt frida) stod i kassan idag och märkte att jag helt plötsligt hade en fet kö bakom mig, och jag blev röd som en tomat! var ju inte ens mitt fel att kassörskan var seg som en åsna i kvicksand...
nu ska ni få lite ÄNNU mera fina bilder...
Sen när blev min blogg en bildblogg? pinsamt...

Okej, puss osv. hejdå alla snälla och dumma läsare!

ps. shit vad scitzad min blogg É. jag svär. aja what ever, sjötunga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar