fredag 5 mars 2010

kvällens gästbloggare: Erry: (min bästis)

Hello motherfuckers this is fucking Erry the fucking man som gästbloggar lite lätt bah. Jag är i mina gamla hoods, ERIKSBERG guuu (det är emilia och sofie som lärt mig att säga gu) jag älskar e-berg. Granitvägen motherfucker. Nästan så att man saknar Eriksbergsskolan....där gick mikke också btw, känner igen honom därifrån, hoppas han känner igen mig därifrån också. Osäker på om han gör det. Fan vad skön jag var när jag gick på den skolan. Kort. Tjock. Lycklig. Så var jag då....men sen kom ett riktigt pubertetsryck och då blev jag smal som FA-AN! (Nu är jag lite halvtjock men jag har fan muskler också!!! skojja inte, biffiga armar o bröst får tha win.) Ah helvete också jag bloggar ju aldrig så jag tänkte ju skriva värsta inlägget och berätta om hela mitt liv här men nädå nu lackar Emilia för att det tar för lång tid. Måste bara berätta att jag inte träffat Emilia på över en månad nästan så att man har saknat na' fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar