tisdag 30 mars 2010

kan inte sluta det här är fan som en drog. nej verkligen inte menee..... som att he... *pinsam tystnad* hejdå

här är hon dock snygg---------->
men ful som stryck på efterfest------------->


fan vad mycket fritid jag har... varför kunde jag bara inte lägga upp en söt bild och skriva att jag saknar dig, och sen skriva att du är singel och lägga ut ditt mobil nummer?!!!
PS JUSTE FRIDA (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) dredz killen jag raggade på den här kvällen såg jag på g-sunda centrum igår. gissade om jag frös till is och blev kall svettig. jävla tur att jag hade peruken den aftonen...(för er läsare som fattar nada var det en rolig peruk kväll med alldeles för mycket självförtroende och alleles för lite behärskning involverat). JA herre gud skrattar faktiskt högt när jag tänker på det. nej nu ska jag skriva ett godnattt sms till frida. ADJÖKEN FRÖKEN SLÄPPTE MÖKEN

1 kommentar:

  1. HAHAHAHHAHAHAHHA jag skrattade också högt! älskar dig STRAX SES VI

    SvaraRadera