tisdag 30 mars 2010

cad vill ni ha på mackan? nej, skinkan är slut det finns bara ost... och smör

Go kväll! idag har jag jobbat som dagis fröken! nej ursäkta, menar givetvis förskolelärare. det gick bra trots att jag misstänker att jag hade feber och rörde mig som en zombie. känner att det va värt att smitta ner barnen för 2½ timmes lön...
Visst är det mysigt att klockan är halv 7 och det fortfarande är ljust ute? jooo jag tycker nog det.
Jag har hittat ett väldigt fint halsband som det står "if you leave me can i come too" på. det är ett bjorg halsband med ett streck på o:t. det skulle väl vara fint att ha. nu blev min blogg töntig igen...

gu jag är på sånt mys humör!! jag vill typ skriva en bok och sticka en stor stor stor mycket stor filt och dricka te och prata om livet och gå på en lång promenad och klura på vad jag ska göra med mitt liv. men istället kan ni få en mysig låt lista och kanske något mer... ska se hur inspirerad jag blir.. he fast först måste jag avsluta detta inlägg och göra ett nytt för jag har tryckt på någon oidentifierad knapp så allt blir konstigt mellanrums aktigt.... hejdå för 37sekunder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar