torsdag 4 mars 2010

mjaaaaaaaaaao fräs

hello evrybody!
mitt Internet fungerar inte så jag har inte kunnat uppdatera :(. har haft massa kul att skriva om som jag nu glömt bort... buhu. igår lekte jag med mikke, och leker fortfarande me ná! snart ska vi ner down town och köpa vin och titta på bokrean. glossi!
Juste, en rolig sak som hände i söndags!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag och min syster satt utanför 70 entreen (stavning???+++´´´) på akkis, och väntade på baba som skulle skjutsa hem oss efter jobbet (som alla vet är jag hjärnkirurg varannan helg). hur som helst! så hade jag på mina blommiga tajts, och satt och rökte. Då kom det en man som sa att jag hade snygga byxor! hade haft pms hela dagen så jag blev verkligen super glad. men inte nog med det! strax efter det frågade han mig vilket stjärntecken jag är, och jag svarade tvilling. (född 1 juni=tvilling). och då sa han!!!!!!!!!!!!!!! "Jag vet". sen cyklade han iväg.... Mina tankar om detta är antingen att han är:

1. En spännande man
2. Stalker
3. Synsk
4. Såg att jag va tjurig och ville göra mej lite glad genom att säga något lite små tokigt
5. Min skyddsängen som vill säga hej!!!!!!!!!!!!!!!

Har ni kära läsare vart med om något liknande? berätta gärna!
något jag kom o tänka på!! kända bloggare brukar ju ha frågestund, jag vill gärna också ha en sån!!!! fråga gärna vad som helst mellan himmel och jord så ska jag svara på det. några inspirations exempel:
-Kommer mitt högra bröst växa ikapp med det vänstra?
-Hur blev du en så super käns bloggare emilia?
osv.
(Min blogg börjar bli riktigt jävla läskigt töntig).
ånej, nu fick jag bråttom! ska kila iväg och jaga böcker nu! CIAO kiss kiss

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHHAHA, jag lovar att det är mannen som låg på hjärtintensiven när jag städade!!!!! det var på min födelsedag, så började han snacka om stjärntecken och att han visste att jag var våg, jag ba RÄTT JAG FYLLER ÅR IDAG!!!!! CRAZY! måste ju vara han som nu blev utskriven!
    /slid

    SvaraRadera
  2. Vad hände med mitt joke? Och varför svarar du inte på telefon!!!!???! ÅSNA!

    SvaraRadera