tisdag 30 mars 2010

mipp mipp tänk om man skulle vara en handdocka, då skulle man bara leva när nån ville stoppa in handen i ens tyg kropp.....

Okej, låt listan var det! (kom ihåg att jag är på ett sentimentaliskt humör, kanske en skvätt melankoli också)

Anna järvinen- Kom hem
Jonathan Johansson- Aldrig ensam
Säkert!- Det kommer bara leda till nåt ont

nej nu orkar jag inte längre, tusan vilken dålig låt lista det blev.

ush vad jag började längta till hösten nu (för övrigt min favvo årstid) fast jag vill ju egentligen ha sommar och sol....
vad sugen jag blev på att skriva listor nu, ni som inte vet är jag värre än rory i gilmore girls. jag ÄLSKAR verkligen att skriva listor. och vet ni mer? jag vill ha så långt hår att jag kan piska folk med det, och sen vill jag få lite ljusare hår och sen skulle jag kunna tänka mig ha lockigt hår. och nu kan jag tänka mig att det är dax att sluta blogga! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar